Thursday, October 28, 2010


believe me.. u are my soul..
CINTA sesungguhnya dialah cinta hatiku.
tiada insan lain selain dia..
CINTA.. sebelum ni aku tak pernah setia dan tak pernah percaya 100% pada cinta lelaki..
tapi setelah hadirnya dia..
aku tahu CINTA itu wujud dan CINTA aku adalah dia..
dia terima aku seadanya.. walau apa pun kekurangan aku dia terima dan berfikiran terbuka..
walaupun dia selalu marah aku sebab aku ni degil dan aku tak dengar cakap..
tapi aku tetap sayang dia..
percayalah CINTA kau saja CINTA yang aku punya..
satu hari nanti aku harap dia akan datang kepadaku dan menyarungkan cincin yang menandakan aku miliknya..
CINTA sabarlah melayan kerenah aku..
walaupun aku marah tak bermakna aku benci..
walaupun aku menghamburkan kata-kata kesat kepadamu tak bermakna aku menghinamu..
walaupun aku berkawan dengan lelaki lain tak bermakna aku curang..
walaupun aku mengatakan I HATE U tak bermakna aku benci padamu..
walaupun aku tidak membalas mesej darimu tak bermakna aku tidak merinduimu..
walaupun aku buat tidak tahu tidak bermakna aku tidak ambil tahu..
KERANA
aku sangat menyayangi CINTAku..



















janji padaku sayang..
janji kau takkan pernah meninggalkanku..
janji kau takkan pernah berubah hati..
janji kau takkan pernah membuat aku menangis lagi..
janji kau akan menungguku sampai bila-bila..
janjilah cintamu hanya untukku..

No comments:

Post a Comment